Saturday, May 16, 2015

ебем ти ПЛАТЕНИЯ блайнд гардиън

Добър вечер,


Майната им на концертните репортажи. Това са глупости. Който пише такива, е Гей и Позиор. Въпросът е друг. Никога не бях гледал Гардиън на живо. Никога не съм ги слушал сериозно. Но съм си връзкарче, хората ме пускат без пари, дават ми дрехи от оригиналния мърч на групата и си викам: "Дай да ги видим що за стока са тия". И логично (има си закон за тия неща) попаднах на, убеден съм, НайГрандиозния от всички 4 концерта, които германците са правили в България. Може би един от по-забележителните концерти в цялата им кариера. На втората или третата песен беше обявено, че това шоу ще се записва. И се започна един безкраен празник или по-точно казано: Blind Guardian best of. Чаках си трите любими парчета. Първото дойде към средата. Дотук добре. Групата се оттегли................................



Излязоха на бис. Любимите ми парчета ги няма...............................................






Втори бис. Наааааааааааааааааааааааааааааааааааааай-накрая го чувам. Mirror Mirror.  За 2 часа и 15 минути, гласът на Hansi не е мръднал. А аз си тръгвам, защото съм се наслушал на толкова Гардиън, колкото Никога през живота си не съм слушал. ЗНАМ, че е имало трети, четвърти и пети бис, знам, че Гардиън още свирят в зала Универсиада. Ако утре-другиден имате път натам, минете да проверите. Гарантирам, че Блайнд Гардиън (да, същите) ще свирят.........




Не предполагах, че все още се правят тооооооооооооооооооооооооооооолко дълги концерти. Във времена, в които гласят крис прат за новия индиана джоунс, има групи, които излизат и свирят над 2 часа...интересно



Заключение: установих, че нямам любими стилове и групи.

нямам омразни стилове и групи


бих казал, че съм А-музикална личност

ако има кой да ме пусне без пари-ходя по концерти




това е........................

No comments:

Post a Comment