Sunday, April 26, 2015

Tell me...DO YOU BLEED




Sure. Five days a month




Тъпотата на сценаристите на Batman Vs Superman е очеизвадна и на ниво тийзър, трейлър или квото е там. Тъпотата на режисьора зак снайдър е Легендарна.



И така, след един ден пауза, отново в Маймунарника. Датата е 26-ти април, неделя. Имало конкурс, казват. Този път изпускам само една група, която има умопомрачителното име Кореком.



След тях са Escape from Inferno-и тук съм длъжен да кажа, че:



За разлика от първия ден, когато слушах групите, днес вниманието ми беше отвлечено в една друга посока. Размишлявах за буржоазната отживелица. И младежите Escape from Inferno ми минаха ей така покрай ушите, сори, не мога да дам мнение.

Nameless Day Ritual-каквото съм написал за горните, просто духом не присъствах


Nightmare-тези ги слушах, грабнаха ме едни трашърски моменти, даже казах на стоящия до мен Black Art: “перфектна група за Вакен, брат”. Изсилил съм се, разбира се


После дойде часът на един стил, който по някакви причини, доста метълисти Ненавиждат! Дамски вокали, клавири, фентъзи текстове и тн, сетихте се.

Първата група от тоя род е MetalWings (запознат съм общо-взето с творчеството им). По-скоро ме разочароваха. Няма да хейтя без причина, наистина искам точно в тоя стил да имам любими групи, любими български групи, но не се получава.


Втората такава-Bendida имат две мацки-вокалистка и клавиристка (естествено). И са Тотална Скука. Fantasy Metal пише у фейсбука им. Слъчко казваше, че фентъзи книгите са за хора без въображение. Слъчко обаче е в Титанична Заблуда. Има четящи фентъзи, на които фантазията им щрака на много бързи обороти. Няма как да знаем дали Bendida четат фентъзи. Едно е фентъзи метъл, друго е фентъзи литература, нали така? Със сигурност Не ме вдъхновиха. Толкова от мен.


Ювиги, батенце-харесаха ми,  вокалът им страда от позиорщина, но това се лекува. До мен Блек Арта и Азията ич не са впечатлени, но аз казвам, че Ювиги са готини!



Също така казвам, че джордж лукас е отрепка





После имаше некакви притеснени Хасковци, които свириха кавъри. Това би трябвало да значи дисквалификация, предполагам. И потънаха в небитието тези момци


Оттук нататък нещата загрубяха. Силно. Първо Urban Grey, после New Disease удариха здраво. И двете банди са сходни като стил, и двете са тежки и в буквалния смисъл, щото имат някои едрички хора в съставите. И двете ми харесаха


Death metal-ите Abaddon малко ги проспах, щото не може толко часове музика наред



И последна група-Matubes. Съвсем умишлено отидох отпред. Ясно е, че не разбирам нищо от тоя тип музика. И реших да понауча тва-онова. И да, едва започнали, някой ме тупа рамото, поглеждам и....колежката от тоя блог, Герс. Казваме си здрасти и тя се изпарява във въздуха. Каква беше тая история, не разбрах, знам само, че Герс живее на около 400 километра от Маймунарника. Но явно на блек метъл концерти стват такива неща. Ще го прослушам този стил................



 Urban Grey са финалистите днес, ясно беше




Вместо заключение
остана да кажа, че
Джурасик Парк е Тъп филм

да, за първия говоря
от 1993

Винаги е бил тъп
Винаги ще бъде





а Вакен е буржоазна отживелица



No comments:

Post a Comment