Friday, April 24, 2015

Battle of the Asses

Здравейте, приятели (така ли се изразяват блогърите?)




Нищо не остава скрито от Окото на НайМизернияБлог. Включително калин терзийски, който често пие кафе в Гринуича, позира и разписва книги на трите си фенки у цела България. В тоя ред на мисли, ясно е, че конкурс, който ще прати българска група на Вакен!, Няма да бъде подминат току-така.

Място на събитието: Маймунарника, под открито небе в Борисовата градина. Жестоко!
Ден първи: 24 април, петък:

Закъснях, изпуснах първите три групи (имената им не ми говорят нищо) и се настаних точно за Еридан. Не мога да кажа нищо за тях, освен доста лошия звук. Някакво българско хеви, незапомнящо се с нищо

Full Circle-млади алтернативки, които чух преди няколко седмици в предаването на Гурко по Z-Rock. Готини са, но особено вокалът ме остави с едно wanna be усещане(най-вече към една от бандите изброени у фейсбука им като влияние), което Никога не е добре

Hate Campaign, батенце, бяха с два вокала, ужасяващо лош звук (отново), проблеми с микрофоните, което развали донякъде впечатлението. И пак едно неприятно wanna be усещане лично при мен, но проблемът може и да си е в моя телевизор. Иначе са енергични.

И сега внимание, защото на сцената се качиха Еталон-една от няколкото шайки на Драго Чая. А той прави едно и също във всяка една от тях. Това, което правеше и в Епизод години наред. Героични парчета с български текстове. Жив и здрав, не е моята музика това. И те имаха тъп звук...каква изненада

As Orchids Wither-Уау, стил, от който хал хабер си нямам. Даже не зная как се нарича. И майната му на това. Тия типове имат Страхотно Желание за свирене, нещо, което не съм свикнал да виждам у родни банди. Между другото, вокалистът им е почти чисто гол, некаква непозната за мен мода. Голямо Браво от мен


John Steel-май няма по-подходяща група за Вакен. Просто музиката им крещи Хеви Метъл, но за разлика от Драго Чая, не са досадници. Както каза моят познат Wonder-a: "Журито ще избере хеви група, защото....ами просто защото е така". Естествено на мен лично ми е през оная работа кого ще избере журито, но за John Steel ще се зарадвам.


Sevi-ами групата с НайДобър звук+НайСимпатичен фронтмен (фронтдама, тоест) и доста прилична музика. Която обаче е, струва ми се, далеч от Вакена. Самата дума "Метъл" е толко близка на Sevi, колкото ми е близка и на мен. Който ме познава, знае. Но пък може би организаторите на Вакена не са конете с капаци, за които ги мисля. А може би организаторите на Вакен трябва да се ебат у гъзовете. Кой знае.........



Еми това е-последната група не я гледах, щото Никога не седя на концерти до края



да го духат: джордж лукас, майкъл бей, спилбърг, зак снайдър, marvel, dc, хари потър, etc


Edit-докато съм писал тази глупост, станало ясно, че Full Circle са първият финалист. Еми Честито



и сега Довиждане

No comments:

Post a Comment