Wednesday, June 5, 2013

Юнска вечеринка в Микстейпа



"Никога не съм предполагал, че точно ти ще отидеш на Parkway Drive"-така ми казват в подлеза на НДК, преди 6-7 часа. Е, и аз не съм предполагал. Но музикалните предпочитания търпят някакво развитие, все пак. Впрочем, това, което ме накара да се замъкна, се нарича Atlas. И съвсем накратко, щото писането на досадни разкази за концерти е доста тъпа работа. Не знаех, че Микстейп 5 е толкова готино място, обещавам да ходя там вече. Влизането в клуба - трагично и със забавяне. Македонците Smut - доста приятен хардкор, каквото и да значи това. Българите Melekh - не чак толкова. Австралийските младежи - и да не са моята музика, радвам се, че отидох. Публиката - абсолютно адекватна и ОК. Надуваемите дюшеци и други плажни приспособления не спряха да сърфират над главите ни, съркъл-питове, подскоци, всичко беше на 6. Даже зоркото ми око забеляза Torden от списание Про-Рок да прави стейдж-дайвинг. Да, Про-Рок има очи и уши навсякъде, но НайГолямотоСписание са тези, които следят Про-Рок, ха-ха. Иначе за мен, вокалистът Winston McCall е сърцето на тая група и голям фронтмен. Обещания, че ще се видим пак, нямаше. На българските фенове на групата не им трябват такива. Пределно ясно е, че ще има трета среща...

No comments:

Post a Comment