Friday, October 4, 2013

Студентски живот, ах сладък.... Кур за студентския живот !!!!!

Изкуството да си мърляч !!



   Очевидно не съм единственият студент в света, предполагам и други хора са се сблъсквали с този изключителен животински вид, наречен съквартирант. :)) На колкото и свестни хора да случиш, 80-90% вероятно е те да нямат никакви навици и да не им дреме, че са затънали до ушите в боклици. Така, да си дойдем на темата. Сигурно не всеки знае колко е забавно да вървиш зад нечий задник, защото на тях така си им бива. 
   Особено забавен е моментът, когато всички пият и купонясват във ваща стая и на другия ден когато помолиш някое от лицата, което даже живее при теб, за помощ, да ти каже "ми на мен така си ми е добре" и да продължи да си гледа някви дебилни детски 8-битови простотии със слушалките Рейзър :)) На кой му дреме, че аз съм хванал да чистя свинщината, която оставят зад мен... Да не споменавам и личната хигиена на някои индивиди... че положението е просто страшно, особено ако имате силно обоняние ^^

    Уважавайте майките си, защото това, да бачкаш цял ден и накрая да вървиш зад задника на всеки, определено не е от НайПриятните изживявания :))


ИНТРИГА ДА ИМА !!!



   Студентски живот без интрига е като Дриско на трезва глава.... Случва се, но рядко. В такива ситуации просто е НайДобре да си пуснеш Бихимът или Квелертак на Рейзър или Косс слушалки и да.... КУР ЗА ИНТРИГАТА, мен ме няма в темата !!




НайЗабавният момент... Ученето :))

  Колко е забавно да си студент... особено в БГ. Цяла нощ по кръчми а-у, на другия ден на изпит, едвам закърпен с 3ка и ако го вземеш, радостта е неземна. Но както и да е, не е като и аз да не съм го правил този номер и то не малко пъти.... но в един момент си сядаш на задника и се замисляш. Казваш си Защо по дяволите си губех времето с пълните глупости, защо не учех, като му беше времето и защо сега работя нещо неквалифицирано за 300лв на месец, а имам магистратура по МИО... ПРИМЕРНО !!!! :))
   Масово хората не са на мястото си. Съдя дори по себе си... тръгнах да уча ТУРИЗЪМ в умрял град без перспектива... Специалност, включваща един куп простотии и реално не ти дава нищо. За съжаление тези случаи са много, за което има вина кривата ни образователна система.
   В момента уча една и съща материя от 2 места.... университета и Онлайн Лекции на Телерик. 
  •        Университетът - Там имаме честта упражненията по програмиране да ни ги води асистентче на около 40-50, за което концепцията "душ и пералня" е прекалено абстрактна и прогресарска. Когато има свободно столче до теб, може и да седне, да ти обясни някои неща, защото сещате се, уж знае много и обяснява УНИКАЛНО "добре"...
  •        TELERIK - Тук нещата стоят по съвсем различен начин... за час и половина запис на лекция се счупих от смях и научих много повече, отколкото за 2 седмици бих могъл да науча в университет. Методите за обучение са уникално добри и уроците са безплатни. Но нека не правя излишна реклама... Проблемът не е, че телерик са НайГолемите... а че университетите са боза :))


    За финал мога да кажа само едно... Хой за образователната система.... The moment when everyone has a Batchelor degree and only a few have the right skills and qualification :)))

1 comment: