Wednesday, April 24, 2013

Are you Metal???





Пичове,

Едни небезизвестни германски чворове имат песен с такова заглавие. Кур за тях. Иначе на въпроса-Пуснах си този филм(дето му виждате обложката) и моментално разбрах, че не съм Метъл. 20-те минути, които гледах, ме накараха да се почувствам...отлъчен. Да, това е думата. Като отец Калахан, когато не можа да влезе в църквата в един Величествен роман на Стивън Кинг. Просто нищо не трепва в мен. Нито изгарям от желание да чуя какво имат да казват Брус Дикинсън, Том Арая или който и да било. Нито колекционирам музика, нито ти-шъртки, нито даже пускам уредбата в нас. Слушам си ем пе тройки на телефона. Това е положението, убийте ме с камъни, хаха.

Така. Моето уважение към Сам Дън, моето уважение към всеки, който може да се припознае в този филм. Аз не успях. И се замислих...какво ми липсва?


И тоя безсмислен пост ще завърши с една новинка:Форумът на Про-Рок беше затворен! А ако не беше той, тия Галфони, които сме се събрали тук, нямаше да се познаваме. Нямаше да има блог. Дали щеше да е по-добре, няма да решавам аз

Rust in Peace, Форум Про-Рочески

No comments:

Post a Comment