Thursday, April 4, 2013

Pessimist-Death From Above (2013)


Pessimist-Death From Above (2013)

Pessimist са една от малкото млади траш банди, чиято кариера следя с огромен интерес. През 2010 младите немци издадоха своя дебют Call To War, който определено ме грабна. Комбинацията от тежки траш рифове, 80-тарски дух а ла Sodom и добро модерно продуциране и до ден днешен блазни ушите ми вече 3 години. След като Pessimist направиха толкова добър първи запис, неминуемо се покачиха очакванията ми към тях. И така съвсем наскоро се появи наследникът на Call to War-Death From Above. Настоящият албум на групата е по-дързък от предишния запис. Death From Above е също така по-брутален и по-свиреп от Call to War и показва посоката, в която момчетата са решили да се развиват. За съжаление, има моменти в албума, които ми звучат прекалено насилени и напрегнати. На други места пък записът ми изглежда доста претупан - сякаш момчета са искали да вкарат максимално много рифове, но това не им се получава особено добре. Също така прекалената бруталност на места не ми допадана, а неприятно впечатление ми прави, че вокалистът Sevi не е усъвършенствал и грам нечленоразделните си джавкания. За 3 години от дебютния си албум ми се струва, че Pessimist можеха да се постараят доста повече. Явно ги е налегнал познатият до болка вече „синдром на втория албум“. Въпреки всичките си минуси, няма как да се отрече, че Death From Above съдържа яки песни като Feindfahrt и The Last Bastion, която може да чуете по-долу.
6.5/10
Blood Feast
НЕ БЪРКАЙТЕ НЕМЦИТЕ PESSIMIST СЪС СЪИМЕННИЦИТЕ ИМ ОТ САЩ И ЧЕХИЯ!

No comments:

Post a Comment