Tuesday, April 30, 2013

Добър вечер,


Колеги, пичове, читатели, хейтъри на Bring me the Horizon, фенове на Катехизис, точка, ком, блогъри, Марвъл-Гийкове, Прото-Кифли и други

Всички бездарници, които пишат тук, малко или много, са вдъхновени от поезията на нашия Кръстник. Той някъде изчезна, но не и Словото му. Решихме да отпразнуваме първи май с една Best of компилация на the one and only:НайГолемияТрашър

Публикуваме Великите Творения без никакви намеси от наша страна. Тук-таме, Бармито си е позволил да оцвети някои особено важни(според него) пасажи.


Енджой, както казва един познат...честит празник





ТРАШ ХАЙКУ I

лапай джигера – 
да не спиш във килера
нашивка оцапана с кал

ТРАШ ХАЙКУ II

гейченца за ръчица са фанале
хускварна електричен трион
фойерверги от кръъъъв!


ТРАШ ХАЙКУ III

след тежка траш вечеринка
сутрин над айряна
духа на Пол Балоф в каймака


ТРАШ ХАЙКУ IIII

нежна струна в тънкото черво 
във мене зазвъня
балада от Laaz Rockit 


ТРАШ ХАЙКУ IIIII

прогресив педеружка си ти
изнежен си – казваш
анално те обладала пеперуда



.............................................................




ТРАШ ЗАЛАГАЛКА

Жик-шикя-риди-рик-жик-шикя-рид!
Ти си гей мазен и мастит!
Лякчигидабор лябур лябур даг!
Гълташ сперма на дядки пак!

Ба дум ба дам дрън пляс храс бас клок тряс!
Чекии бия на майка ти в профил и в анфас!
Таба - раба - раб - тай раб тай дай!
Искаш ли да ти направя анален пай?

Хръц пръц додека пара харама патаклама!
По телевизора че свирки правиш дават реклама!
Улю булю улю хулю такара макара догграма арпаджик!
Мислиш, че като облечеш жартиер и си много шик!

Но си падерас урунгелов - ти си на световната падерастия пик!
Урум - хрум - лапаш го на крум - смук смук пляс чапраз!

От дзадника ти лъха на вкиснат компот със праз!
Не си си проветрявал аналната тръба!
Проблем за всички е това!


..............................................................







ДОН ТРАШУАН

Фалосът ми е по – известен и от Мона Лиза
И цяла нощ да са стараеш – но можеш го облиза
Не чеп е тук обикновен, а СТОМАНЕНА тръба
Внимавай, може да реша да те бодна в гъза

По мен си падат сички – и лелки и бабета,
Всякакви ментета, гейченца – контета
На ученичките им пишат в час двойки
Че не учат а само как да си легнат с мен правят кройки

Кожени якета, рокерии, мощни синджири като на бизон
Нашивки и гривни – една маса значки – да си с мен е винаги купон
Моят чеп може и хипопотамка да задоволи много, ама много лесно
Ако можеха да говорят хипопотамските курви – щяха да квичат че е чудесно

Мога по пет-шест космати катерички да нанижа
Че мако ми боцкат косъмчетата не ме е никак грижа!
За мене цикъл – такова нещо никак няма
На хотдога кетчуп – каква е тука тая драма?

Бабички здраво и яростно стискат като ме видят бастуна
Молят се да ги забележа – и ‘дано ми излезе късмета’ молят се на Фартуна
Траша не подбира – за траша и чироза е прясно мезе
Ако ме искаш – ще те обладая в мухлясалото ти мазе!

Там върху касетки и чували с секакви компоти
Ще се мяткат и плющят твоите кюлоти!
Траша обича във леглото мощно да пръди!
Туй обаче ни една мадама не може я изпъди!

27 санта – кой ще иска да избяга от туй блаженство!
Жените искат да са с мен на всяка цена – даже ми позволяват многоженство!
Казват ми в очите насълзени от оргазмено щастие – 
Трашинка, ебни ме, моля те и в другото отвърстие

Казвам аз – навсякъде ще те разпоря, курво свинска
И в ноздрата да ти го вкарам – хрема няма да та фане в зимата пекинска!
Една се грижи за главичката, втора обхожда ствола с 
Палаво езиче – асансьорче, трета топченцата смуче като 
Сладоледена мелба сервирана във мола

Майка ми като видя ме гол преди години
Каза, ах защо не срещах като теб мъже на младини
Хайде, Траши, хайде, мама, еби ти кучките наред
Нека за всяка има по капчица от белия ти мед

Вкусно като захарна нерафинирана тръстика
Мощна и твърда и метална е космата ми мотика
Нека да разора твоята нива необрана
Ше фърчи метална сперма – давай насам дъждобрана

С една си лягам, с друга ставам, следващата лъска ми 
Обувките в килера – чекия не знам какво е туй нещо
От седем годишен пердаша секви мацки лъскави
Казват – чурката ти е от варен кренвирш по – гореща

От мене се учат сичките коцкари засатаряли
Молят се да ми го видят, не ми вярват за размера
Ах, казвам, ви да се бяхте навреме постарали
С туй-онуй постига се – размера не е празна химера

Сестрица да имах бих я дефлорирал – такъв чеп
Като моя тя едва ли би имала касмета да попадне
И после в леглото ще й донеса чинийка с пастет
Да романтична душа съм – не съм само за едното ебане

И цветенца давам, ама след минетче майсторливо
Когато от мене изцедено е светото ТРАШ – пиво
Под звуците на ТРАША аз се развилнявам по хавлия
Правя от най-голямата зубрачка – дърта мръсна мастия!

‘устата ми е малка, не мога да го лапна!’
Нищо през гъзягата чрез чревцето до устичката ще ти го хакна
За моя чеп няма непроходим път
За моя чеп мелиони долари дават да направят за дилдо калъп!

ДОН ТРАШУАН е моето име и ти помни го!
Хайде, отваряй, козята си устичка и лапни го!
Гащите ги приемам ако са само на земята!
В мойто легло и Хилари Клинтън мечтае да се мята!



........................................................


ще има и втора част....скоро



No comments:

Post a Comment